Plog - Experience Day CHE

18:00

Op woensdag 3 juni ging ik naar de CHE voor een experience day bij de opleiding communicatie. Het was een hele leuke, gezellige en leerzame dag. En ik heb een plog gemaakt dus kijk lekker mee naar mijn ervaringen op de CHE!


Goodmorning! Tja, dit is dus mijn slaaphoofd. Onbewerkt. Ik was net wakker, maar oh zo excited. Ik had er zoveel zin in dus ging ik snel uit bed om wat aan mijn slaaphoofd én lege maag te gaan doen.


Ja, mijn lekkere havermoutontbijtje! Ik ontbijt elke dag met havermout en noten en ook deze dag deed ik dat weer!


En een kopje koffie! Om lekker mee wakker te worden!


En toen werd het alweer tijd om te gaan douchen. Ik douche altijd met deze komkommerdouchegel en hij ruikt heel erg lekker! Aanrader! Na het douchen kleedde ik me snel aan, deed m'n make-up en pakte de laatste dingetjes.


En ready to go! Ja het klopt dat ik dezelfde outfit aanheb als in de vorige outfitpost, maar dat is puur toeval!


En toen zaten we in de auto op weg naar Ede! Dit ben ik samen met mijn vriendin Martine. En zien jullie mijn oortjes? Zelfgedaan, haha! Moet ik er een DIY van maken of niet?


Even een tussenstop bij een tankstation. Ik moest heel lang wachten bij de wc's en dus vond ik het tijd voor een spiegelselfie!


En toen waren we er. Het was wel een beetje overweldigend hoor, ineens tussen zoveel studenten. Maar we liepen snel naar binnen om doorverwezen te verworden naar een collegezaal...


In de collegezaal! Daar kregen we een opening en werden we per opleiding met twee studenten meegestuurd. Ik kwam natuurlijk voor communicatie en dus gingen we met een groep van 11 personen met twee tweedejaars studenten mee. Eerst kregen we uitleg over wat communicatie nu eigenlijk precies inhoudt en er was voldoende tijd om vragen te stellen! Daarna gingen we zelf aan de slag aan de hand van een casus en moesten we presenteren.


Vervolgens was het pauze en na de pauze gaf iemand uit het 'werkveld' een presentatie. Ook gingen we nog heel eventjes kijken bij een hoorcollege van de tweedejaars. Als laatste konden we nog weer vragen stellen en kregen we wat drinken. En toen was het alweer voorbij:( Het was heel leuk en ik weet in ieder geval zeker dat ik communicatie ga doen!


We gingen lopend naar het station en pakten de intercity naar Arnhem om nog eventjes naar de Primark te gaan. En ik ben geslaagd hoor! Maar jullie krijgen nog niks te zien. Ik kan alleen verklappen dat er binnenkort outfits mee gaan verschijnen!;)


En toen zaten we helemaal moe in de trein na een zeer geslaagde dag!

Het was een hele leuke dag! Ik weet nu zeker dat ik communicatie ga studeren op de CHE! Ze hebben nog veel meer leuke opleidingen en neem zeker even een kijkje op hun site. Weet jij al welke opleiding je gaat doen? En waar?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Tof dat je naar het CHE gaat, daar wil ik misschien ook wel heen volgend jaar. Ik ga dan echter niet voor communicatie, maar waarschijnlijk ga ik journalistiek studeren! Dat lijkt me echt heel tof. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah leuk! Journalistiek is ook heel erg gaaf, maar ik vind communicatie net ietsje leuker;)

      Verwijderen
  2. Aah leuk zeg! Ik ben benieuwd naar die primarktas haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!